Kā izveidot maksājumu pieņemšanas projektu Paysera sistēmā?
Kā izveidot maksājumu pieņemšanas projektu?
Mēs jūs izvedīsim cauri visam procesam soli pa solim. Pirms sākam, ir dažas lietas, kas jums jāpatur prātā, lai viss būtu raiti:
- jums nepieciešams privātais vai uzņēmuma Paysera konts;
- maksājumu pieņemšanas projektu var izveidot tikai savā kontā internetbankā;
- pirms projekta iesniegšanas pārliecinieties, ka Paysera ir integrēta jūsu vietnē un jūsu interneta veikals ir gatavs klientu uzņemšanai.
Un, ja priekšroku dodat video pamācībām, tās jau esam sagatavojuši (skatiet zemāk)!
Ja vēlaties turpināt – sāksim!
1. solis: Piesakieties maksājumu pieņemšanas pakalpojumam
- Pieslēdzieties uzņēmuma Paysera kontam internetbankā.
- Izvēlieties Iestatījumi > Profila iestatījumi > Pakalpojumu vadība > Mainīt.
- Izvēlieties Maksājumu apstrāde internetā caur internetbankām un citām sistēmām > Pieteikties.
2. solis: Izveidojiet savu projektu
Kad esat pieteicies visiem jums nepieciešamajiem pakalpojumiem, veiciet šādas darbības:
- Projekti un aktivitātes > Mani projekti > Pievienot jaunu projektu.
Ja jums ir savs interneta veikals un jūs neizmantojat nevienu platformu, izvēlieties Projekta adresi ievadīšu manuāli un ievadiet informāciju, pēc tam spiediet Pievienot.
Ja savam e-veikalam izmantojat citu platformu, piemēram, Paysera Tickets, Shopify u.c., izvēlieties Izmantošu platformu. Pēc tam tiks parādīts platformu saraksts un pēc pareizās izvēles automātiski tiks ievadīta izmantotā adrese. Kad tas ir izdarīts, noklikšķiniet Pievienot.
- Sadaļā Pakalpojumu apraksts izvēlieties valodu > ievadiet projekta nosaukumu un īsu piedāvāto pakalpojumu aprakstu. Tas palīdz mums saprast, par ko maksā jūsu klienti.
Ja jūsu uzņēmums ir saistīts ar fizisku preču pārdošanu, ceļojumu vai apdrošināšanas aģentūras darbību vai labdarības organizāciju, ir svarīgi šeit norādīt atmaksas politiku un piegādes noteikumus. Ja šī informācija jau ir jūsu vietnē – vienkārši nokopējiet saites un ielīmējiet tās šeit.
Plašāka informācija par projektu aprakstiem pieejama mūsu vietnē.
3. solis: Aizpildiet papildu informāciju un iesniedziet projektu izskatīšanai
- Sadaļā Kontaktinformācija ievadiet aktuālos datus. Šī informācija tiks norādīta pircējiem maksājuma apstiprinājuma e-pastā.
- Nokopējiet sava projekta īpašumtiesību apstiprinājuma kodu un ielīmējiet to savas vietnes sadaļā . Tas nodrošina, ka esat vietnes likumīgais īpašnieks. Plašāka informācija par vietnes īpašumtiesību apstiprināšanu pieejama mūsu vietnē.
- Spiediet Saglabāt projektu > Iesniegt izskatīšanai. Mēs to pārbaudīsim 1 darba dienas laikā. Kad projekts būs apstiprināts, varēsiet sākt pieņemt maksājumus!
4. solis: Veiciet pārbaudi Paysera Checkout demo versijā
Gandrīz viss ir izdarīts.
Bet pirms tam iesakām izmēģināt Paysera Checkout demo versiju. Tas ir lielisks veids, kā redzēt procesu no klientu puses.
Plašāku tehnisko informāciju par Paysera integrēšanu interneta veikalā skatiet mūsu iztrādātāju lapā.
5. solis: Pabeidziet integrāciju
Esat gatavs pēdējiem soļiem?
Lai pabeigtu integrāciju, jums būs nepieciešams projekta numurs un parole.
Projekta ID ir redzams jūsu projektu sarakstā, un paroli var atrast sadaļā Projekta iestatījumi > Kopējie iestatījumi.
Sadaļā Kopējie iestatījumi veltiet laiku, lai pārskatītu dažas galvenās detaļas. Jūs varat izvēlēties kontu, kurā saņemt interneta veikala maksājumus, un norādīt, vai vēlaties rīkoties ar dažādās valūtām. Neaizmirstiet norādīt savu e-pasta adresi, lai mēs varētu jūs informēt par jaunumiem.
Papildu ērtībai padomājiet arī par Paysera uzticamības zīmes vai ziedojumu pogas ievietošanu savā vietnē. Kad esat visu pabeidzis, nospiediet Saglabāt.
Vēlaties kopīgot tiesības ar citu Paysera lietotāju?
Ja vēlaties piešķirt tiesības citam Paysera lietotājam pārvaldīt vai skatīt projektu, sadaļā Projekta iestatījumi > Administrēšanas tiesības ievadiet personas datus un pārskatiet tiesības.
Sadaļā Projekta iestatījumi > Maksājumi internetā varat aktivizēt noderīgas funkcijas, piemēram, testa maksājumus, paziņojumus e-pastā pēc veiksmīgas apmaksas, kā arī izvēlēties jūsu uzņēmumam vispiemērotākos apmaksas veidus un valstis.
Pielāgojiet visu savām vajadzībām!
Kādi apmaksas veidi pieejami Paysera Checkout sistēmā?
- Maksājumu iniciēšanas pakalpojums (MIP);
- Banklink pakalpojums;
- Visa, Mastercard, Maestro kredīt- un debetkartes;
- individuālie pasūtījumi;
- skaidra nauda;
- un citi apmaksas veidi.
Vai Paysera var integrēt jau esošā e-komercijas platformā vai vietnē?
Pilnīgi noteikti! Skatiet “Ja savam interneta veikalam izmantojat citu platformu” šā bloga 2. solī.
Kaut kas neizdodas? Mēs esam šeit, lai palīdzētu!
Laiku pa laikam mēs veicam kārtējo apkopi, lai nodrošinātu mūsu pakalpojumu drošību un kvalitāti, kas var īslaicīgi ietekmēt sistēmas darbību, tostarp maksājumu pieņemšanas projektus. Jūsu pirmajai pieturai ir jābūt mūsu statusa lapai, kurā mēs sniedzam reāllaika atjauninājumus par jebkādām tehniskām vai ar pakalpojumiem saistītām problēmām.
Ja nevarat atrast risinājumu vai saskaraties ar īpašu problēmu, mūsu klientu atbalsta komanda jums palīdzēs!